Sunday, February 7, 2010

Laporan Kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia

Pada 6 Februari 2010, ketika saya melayari blog sekolah, saya mendapati bahawa pengunjung blog http://smk-bandar-puchong-jaya-a.blogspot.com yang menggunakan nama samaran `oOo' dan alamat IP 60.48.72.134 telah mengeluarkan kata-kata yang berikut," fck u ghalib...u r son of the BITCH...like sohai u...i hope ur mother or father will in coffin...u noe wad is coffin....BITCH...SI PENDEK..". Melalui laporan ini, saya berharap agar pihak tuan dapat membuat siasatan supaya tindakan dapat diambil berdasarkan peruntukan undang-undang yang ada.

Inilah Laporan saya.

Catatan: Saya memberikan tempoh selama dua hari, iaitu sehingga hari SELASA 9/2/2010 kepada yang berkenaan supaya berjumpa dengan saya dan memohon maaf secara terbuka di laman blog ini. Jika tidak laporan ini akan dihantar kepada pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia. Jangan salahkah pihak sekolah jika anda ditangkap dan akan dibuang sekolah jika terbukti bersalah.

No comments: