Thursday, December 31, 2009

Terima kasih yang tidak terhingga

Saya ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada En. Mohd Nor Marzuki (PK HEM), Pn. Salmah Bt Rani (PK Koko), Pn. Rajaesh, Pn. Jalilah, Pn. Rohati, dan Puan Juliet (GKMP)termasuk setiausaha dan penyelaras HEM, Koko, dan sebagainya yang telah memberikan kerjasama yang penuh dan cemerlang kepada saya untuk membuat persediaan persekolahan bagi tahun 2010. Saya yakin bahawa komitment seperti ini akan membawa kejayaan dan kemajuan kepada SMKBPJ(A).

1 comment:

jalilahassan said...

saya juga ingin mengucapkan terima kasih kerana teguran dan tunjuk ajar yang diberikan. Pelaksanaan tersebut adalah tanggungjawab dan tugas bagi kemudahan semua pihak yang terlibat. harapan saya, hasil yang disediakan dapat melicinkan tugasan semua.
terima kasih di atas penghargaan tersebut